24 Ağustos 2011 Çarşamba

FIRINDA MAKARNA

Uzun zamandır yapıp yememiştik.. Bayağı özlemişiz. Ben fırında makarnayı biraz iri makarna ile seviyorum. Barilla markasını da ayrıca tercih ediyorum. Makarnada bol yumurta tadını severim:)
Üzeri şöyle çıtır çıtır, bol peynirli, maydonozlu ama içi yumuşacık...İşte benim FIRNMAKARNAM efendim....
MALZEMELER
1 Pk. düdük makarna
1 Çorba kaşığı sızma zeytinyağı
1Çorba kaşığı un
4 adet yumurta
Maydanoz, tuz, karabiber, pulbiber
1,5 Su bardağı süt
Kaşar peyniri rendesi/Peynir

Makarnaları suda haşlayalım. Yağ, un, süt ile beşamel sos yapalım. Makarnaları yumurta akı ve maydanoz ile karıştıralım. Tepsiyi yağlayalım. Sos ile makarnaları karıştıralım. İçine kaşar ekleyelim. Tepsiden daha büyük ve içi su dolu başka bir kaba fırın kabımızı yerleştirelim. Üzeri kızarana dek 200 derece de pişirelim.
Afiyet olsun.....